O karnawałowych potrawach z produktami linii Besos opowiada Magda Gessler Czytaj więcej »
O karnawałowych potrawach z produktami linii Besos opowiada Magda Gessler Czytaj więcej »
Leszek Cieciura, Zastępca Dyrektora ZUH Robico podsumowując rok 2015 opowiada o trudnościach branży mleczarskiej, najważniejszych wydarzeniach w 25-letniej działalności firmy, tajemnicy sukcesu KEFIRU ROBICO, a także walorach szklanych opakowań. Czytaj więcej »
Nikos Kalaitzidakis, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Coca-Cola HBC Polska opowiada o świątecznej promocji marki, sukcesach firmy w 2015 roku oraz trendach na rynku napojów i priorytetach na rok 2016. Czytaj więcej »
Hochland udowadnia, że serami można się delektować i rozgrzewać także zimą. Dlatego do oferty firmy dołączył ser do zapiekania „Na gorąco!”. O nowych produktach i miejscu serów w kuchni zimowej rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Zoltán Novák, Prezes Zarządu Mondelez Polska podsumowuje 2015 rok w firmie, opowiada o „Liniach Przyszłości”, licznych inwestycjach oraz trendach na rynku słodyczy. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Ewy Gładziuk-Wróblewskiej, Specjalisty ds. Marketingu w firmie Mazurskie Miody kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Bartosza Demianiuka, Prezesa Zarządu przedsiębiorstwa EWA Krotoszyn S.A. Czytaj więcej »
O marce „Łaciate” i sytuacji w branży mleczarskiej rozmawiamy z Edmundem Borawskim, Prezesem SM Mlekpol w Grajewie. Czytaj więcej »
Hochland należy do największych producentów i firm uszlachetniających sery w Europie. Nazwa firmy jest synonimem i gwarantem jakości oraz stałych udoskonaleń i innowacji. Teraz przyszedł czas na nową odsłonę logo. Na ten temat Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska rozmawia z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
Jubileusz 25-lecia działalności, przygotowanie i realizacja nowych konceptów produktowych oraz liczne nagrody – o ważnych wydarzeniach oraz podsumowaniu roku 2015 w firmie Henkell & Co. Vinpol Polska Sp. z o.o. opowiada Dariusz Polak – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Eksportu. Czytaj więcej »
„Wawel. Radość wyzwala” – o kampanii promocyjnej, bogatym portfolio produktowym, a także dobrych wynikach sprzedażowych w 2015 i planach na 2016 rok – opowiada Robert Okoński, Dyrektor Sprzedaży w firmie Wawel Czytaj więcej »
O sytuacji na rynku alkoholi wysokoprocentowych i perspektywach rozwoju opowiada Andrzej Szumowski, Prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, Przewodniczący Rady Głównej Polskiego Przemysłu Spirytusowego. Czytaj więcej »
95 lat funkcjonowania firmy, 56 lat obecności Majonezu Kieleckiego na rynku, blisko 2 lata zarządzania Spółdzielnią – Michał Mius, Prezes WSP „Społem” podsumowuje dotychczasowe działania, rysuje plany na przyszłość i opowiada o tradycji wyrobów kultywowanej od pokoleń, do której wracamy dziś coraz częściej. Zwłaszcza w święta. Czytaj więcej »
O jednym z najważniejszych przejęć na rynku spożywczym w tym roku, nowym urozmaiconym portfolio oraz planach na przyszłość opowiada Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu Grupy Maspex Wadowice. Czytaj więcej »
O inwestycjach w najpopularniejsze marki, planach na 2016 rok oraz swoich ulubionych produktach – na święta i nie tylko – opowiada Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian Holding S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Roberta Szataniaka, Dyrektora Marketingu Pamapol S.A. kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Minęło ponad 20 lat od chwili, gdy na polskim rynku pojawiły się pierwsze hipermarkety. I zdaniem niektórych to wystarczająco długo. Wiele przemawia bowiem za tym, iż zmierzch tych sklepów może być nieunikniony. Czy wpłyną na to także plany podatkowe nowego rządu? Czytaj więcej »
O ofercie piw regionalnych oraz specjalnościach przygotowanych na okres zimowy opowiada Marek Skrętny, Dyrektor ds. Marketingu w Browarze Amber. Czytaj więcej »
Jacek Migrała, Dyrektor Generalny Hochland Polska podsumowuje mijający 2015 rok, opowiada o sukcesach firmy i perspektywach branży mleczarskiej. Czytaj więcej »
Nikt chyba nie jest w stanie precyzyjnie oszacować liczby hurtowni spożywczych działających w Polsce. Jedni twierdzą, że jest to kilka, inni zaś że kilkanaście tysięcy podmiotów. Zarówno o charakterze ogólnospożywczym, jak i specjalistycznym. Czy przy malejącej rentowności będą one w stanie przetrwać najbliższe lata? Czytaj więcej »
Organizacja Business in the Community (BITC) przedstawiła najważniejsze oczekiwania konsumentów wobec produktów żywnościowych i zidentyfikowała wynikające z nich wyzwania. Polscy konsumenci coraz większą wagę przykładają do zdrowia i bezpieczeństwa produktów. Na ten temat Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska rozmawia z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
Przed laty były zalążkiem przyszłych sieci franczyzowych. Potem nieco o nich zapomniano. Obecnie grupy zakupowe przeżywają renesans. Mało jednak przypominają te organizmy, które funkcjonowały na rynku detalicznym przed dwudziestu laty. Czytaj więcej »
CHEP, światowy lider w zakresie zarządzania paletami, obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności w Polsce. Firma świadczy usługi wynajmu oraz obsługi palet i kontenerów od 1945 roku. Jej głównymi klientami są producenci z branży FMCG. O rozwoju polskiego oddziału firmy, międzynarodowej działalności oraz wprowadzanych innowacjach opowiada Kinga Di Salvo, Country General... Czytaj więcej »
Adam Mokrysz z zarządu Mokate, odpowiedzialny za międzynarodowy rozwój grupy Mokate w rozmowie z Moniką Dawiec. Czytaj więcej »
Zbigniew Paczóski, twórca sukcesu sieci sklepów Topaz w rozmowie z Moniką Dawiec. Czytaj więcej »
W ramach nowej platformy komunikacyjnej wystartowała intensywna kampania reklamowa serów twarogowych Almette. Jacek Wyrzykiewicz, PR Marketing Services Manager w Hochland Polska w rozmowie na ten temat z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Jaromira Kaczanowskiego, Prezesa Zarządu i Dyrektora Handlowego Fuhrmann kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
17 maja obchodzimy Światowy Dzień Pieczenia...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Marka prezentuje letnią nowość ...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...