Marcin Dobryłko, Kierownik Działu Sprzedaży Samochodów Dostawczych w Auto Nobile, Autoryzowany Dealer Forda w rozmowie z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
Marcin Dobryłko, Kierownik Działu Sprzedaży Samochodów Dostawczych w Auto Nobile, Autoryzowany Dealer Forda w rozmowie z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
O pracy Kipera, procesie tworzenia herbat oraz gustach i zwyczajach polskich konsumentów herbaty opowiada Radosław Bojar, główny Kiper POSTI. Czytaj więcej »
Jarosław Komar, Professional & Specialty Solutions BASF Polska, mówi jak zabezpieczyć sklep przed szkodnikami i jak skutecznie z nimi walczyć. Czytaj więcej »
O walorach nowej linii pasztetów drobiowych opowiada Robert Szataniak, Dyrektor Marketingu Pamapol S.A. Czytaj więcej »
Marcin Pilaciński, Prezes Navigator Polska opowiada o dynamicznym rozwoju firmy, współpracy z producentami rynku FMCG oraz indywidualnym podejściu do każdego klienta. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marka Skrętnego, Dyrektora Marketingu Browaru Amber kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Wśród dietetyków mówi się, że kawałek sera powoduje przypływ energii i dobre samopoczucie. Jest to zasługą kwasu glutaminowego i witaminy B12, które uczestniczą w produkcji neuroprzekaźników, dających uczucie odprężenia. O tym, co siedzi w serach, odpowiada Jacek Wyrzykiewicz – PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska w rozmowie z Moniką Dawiec. Czytaj więcej »
O korzyściach z połączenia Bakallandu i Delecty, rynku bakalii i produktów do pieczenia, największych wyzwaniach, jakie stoją przed firmą i planach na najbliższe lata – opowiada Marek Moczulski, Prezes Zarządu Grupy Bakalland. Czytaj więcej »
O kluczowej roli w Grupie Lotte, nieszablonowej kampanii promocyjnej, o planach i wyzwaniach stojących przed producentami słodyczy w Polsce rozmawiamy z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Lotte Wedel. Czytaj więcej »
3 pytania do Piotra Dyttusa, Dyrektora sprzedaży Pinguin Foods Polska (rynek polski) kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Miał być receptą na firmy unikające płacenia podatków i zwiększenie dochodów budżetu państwa. Nowy podatek od sprzedaży detalicznej stał się jednym z priorytetów obecnego rządu i skutecznie podzielił środowisko kupców polskich. Wątpliwości budzi nie tylko sama treść nowej ustawy, ale również tryb jej uchwalania. Czytaj więcej »
Każdego roku na rynek trafia sporo nowych produktów, ale tylko kilkanaście procent przetrwa dłużej niż dwa lata. Odpowiedzi na pytanie dlaczego tak się dzieje szukamy w rozmowie z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O karnawałowych potrawach z produktami linii Besos opowiada Magda Gessler Czytaj więcej »
Leszek Cieciura, Zastępca Dyrektora ZUH Robico podsumowując rok 2015 opowiada o trudnościach branży mleczarskiej, najważniejszych wydarzeniach w 25-letniej działalności firmy, tajemnicy sukcesu KEFIRU ROBICO, a także walorach szklanych opakowań. Czytaj więcej »
Nikos Kalaitzidakis, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Coca-Cola HBC Polska opowiada o świątecznej promocji marki, sukcesach firmy w 2015 roku oraz trendach na rynku napojów i priorytetach na rok 2016. Czytaj więcej »
Hochland udowadnia, że serami można się delektować i rozgrzewać także zimą. Dlatego do oferty firmy dołączył ser do zapiekania „Na gorąco!”. O nowych produktach i miejscu serów w kuchni zimowej rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Zoltán Novák, Prezes Zarządu Mondelez Polska podsumowuje 2015 rok w firmie, opowiada o „Liniach Przyszłości”, licznych inwestycjach oraz trendach na rynku słodyczy. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Ewy Gładziuk-Wróblewskiej, Specjalisty ds. Marketingu w firmie Mazurskie Miody kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Bartosza Demianiuka, Prezesa Zarządu przedsiębiorstwa EWA Krotoszyn S.A. Czytaj więcej »
O marce „Łaciate” i sytuacji w branży mleczarskiej rozmawiamy z Edmundem Borawskim, Prezesem SM Mlekpol w Grajewie. Czytaj więcej »
Hochland należy do największych producentów i firm uszlachetniających sery w Europie. Nazwa firmy jest synonimem i gwarantem jakości oraz stałych udoskonaleń i innowacji. Teraz przyszedł czas na nową odsłonę logo. Na ten temat Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska rozmawia z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
Jubileusz 25-lecia działalności, przygotowanie i realizacja nowych konceptów produktowych oraz liczne nagrody – o ważnych wydarzeniach oraz podsumowaniu roku 2015 w firmie Henkell & Co. Vinpol Polska Sp. z o.o. opowiada Dariusz Polak – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Eksportu. Czytaj więcej »
„Wawel. Radość wyzwala” – o kampanii promocyjnej, bogatym portfolio produktowym, a także dobrych wynikach sprzedażowych w 2015 i planach na 2016 rok – opowiada Robert Okoński, Dyrektor Sprzedaży w firmie Wawel Czytaj więcej »
O sytuacji na rynku alkoholi wysokoprocentowych i perspektywach rozwoju opowiada Andrzej Szumowski, Prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, Przewodniczący Rady Głównej Polskiego Przemysłu Spirytusowego. Czytaj więcej »
95 lat funkcjonowania firmy, 56 lat obecności Majonezu Kieleckiego na rynku, blisko 2 lata zarządzania Spółdzielnią – Michał Mius, Prezes WSP „Społem” podsumowuje dotychczasowe działania, rysuje plany na przyszłość i opowiada o tradycji wyrobów kultywowanej od pokoleń, do której wracamy dziś coraz częściej. Zwłaszcza w święta. Czytaj więcej »
O jednym z najważniejszych przejęć na rynku spożywczym w tym roku, nowym urozmaiconym portfolio oraz planach na przyszłość opowiada Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu Grupy Maspex Wadowice. Czytaj więcej »
O inwestycjach w najpopularniejsze marki, planach na 2016 rok oraz swoich ulubionych produktach – na święta i nie tylko – opowiada Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian Holding S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Roberta Szataniaka, Dyrektora Marketingu Pamapol S.A. kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Minęło ponad 20 lat od chwili, gdy na polskim rynku pojawiły się pierwsze hipermarkety. I zdaniem niektórych to wystarczająco długo. Wiele przemawia bowiem za tym, iż zmierzch tych sklepów może być nieunikniony. Czy wpłyną na to także plany podatkowe nowego rządu? Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...
Sezon letniego biesiadowania to świetna okazja, by...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
HARIBO Exotix to żelki o owocowych smakach – mango...
Poznaj najnowszy hit od Bebeto – liofilizowane żelki...
Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...
Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna –...
Poznaj STIXY od HELIO – pyszne frytki z polskich suszonych...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...